zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 30 maja 2011

Nadrabiam zaległości

Nie ma jak weekend w domu. Mogłam spokojnie zająć się lepieniem, składaniem, wycinaniem, malowaniem.. przyjemnie.. :)
Dzięki temu byłam w stanie nadrobić zaległości. Stęskniłam się za małymi formami więc na pierwszy ogień poszło domino. 
Na wyzwanie w Craft Artwork i prawie rzutem na taśmę.. dokładam swoje kostki:

1) którą już prezentowałam: KAWUSIA
2) Do kawusi oczywiście: CIACHO
3) Po ciasteczku.. no niestety.. DIETKA
4) Po diecie jesteśmy PIĘĘĘĘKNEEE..

5) Piękne.. jak KWIAT:
A wszystko razem wygląda tak:

4 komentarze:

Ewa pisze...

słodkie maleństwa :)
a u mnie dieta musiałaby być taka, żeby dodawała kilogramów...
buziaczki na początek tygodnia :)

Pomidorrra pisze...

Nareszcie mogę komentować! :) Kartki super i w pomysłową historyjkę ułożone :) Buziaki!

Anabel pisze...

świetne :)

Unknown pisze...

CUDNIE !!!!!!
Fantastycznie to razem wygląda !