zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

niedziela, 24 lipca 2011

Kartka

Mapkę znalazłam na portalu Kwiat Dolnoścląski.
Kartka, muszę przyznać nieskromnie.. to jedna z moich najulubieńszych..
Obrazek mnie urzekł, jak tylko zobaczyłam, nie mogłam mu się oprzeć...



No i teraz muszę się trochę pochwalić...
POTRÓJNE WYRÓŻNIENIE!!! :D
Bardzo dziękuję Ewie, Viol i  Asi za wyróżnienie

Jest mi bardzo, bardzo miło! :)

W myśl zasad obowiązujących teraz moja kolej na wyróżnienie kolejnych blogów.
Jest bardzo dużo miejsc, do których zaglądam praktycznie codziennie. Każda z Was tworzy coś niepowtarzalnego i pięknego i każda z Was jest dla mnie ogromną inspiracją.
Spośród wielu, które zasługują na uznanie, uściski i wyróżnienie przekazuję:
Rysie- Handmadeholiczce za świetne lekcje tworzenia składaków :)
Matilde za piękne, klimatyczne prace
Pomidorrrze- Za-szufladkowanej, która jest moim aniołowym guru- za przecudne, popękane anioły.

Na 7 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie.. musicie trochę poczekać.. :)
Pozdrawiam i ściskam!

6 komentarzy:

Ewa pisze...

Karteczka jest śliczna - ten obrazek! Nikt chyba nie potrafiłby się mu oprzeć :)
Ech, kokietko, lubisz trzymać napięcie :))) Ale poczekam :*

Lilka pisze...

piękna jest!
ha ha ja też zapraszam do siebie po wyróżnienie.

Montażownia.pl pisze...

Śliczna :)
Gratulujemy wyróżnienia :)

Boei pisze...

Gratuluję wyróżnień!
Kartka- cudowna, obrazek rzeczywiście chwyta za serce;)
A ja też właśnie wczoraj pocięłam te papiery;)

Anabel pisze...

Zu, piękna karteczka i gratuluję wyróżnień :)

ARTYSTYCZNA DUSZA JOKO .. pisze...

Piękna karteczka!!! Gratuluje Ci wyróżnienia !!!:)