zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 3 listopada 2011

Jeszcze jedna

Wymianka. Jesienna. Ogranizatorka: Uroczysko Luny
Wymiankowa para: Alicja

Paczka składała się z:
Notesu:
kartki-szufladki:
Pudełeczka pełnego koralików.
Serduchowych zawieszek, guzików (oczywiście ;) ), 
scrapków, herbatek, kaw, cukierasków.
Oto całość :)

Moje jesienne prezenty dostałam od Alicji
I wyglądały tak- notesik:

Tłoczone bazy i odbitki stempli:

Koraliki, guziczki i herbatki. I wafelek, którego nie ma na zdjęciu, bo go pożarłam natychmiast.
Szczególnie spodobała mi się biała czekolada i napis na niej :

Bardzo, bardzo dziękuję za prezenciki i za zabawę :)
Przed Wami relacja z jeszcze jednej wymianki- o tym już niebawem.
A później skupiam się egoistycznie na swojej, GWIAZDKOWEJ :)

Słonko świeci pięknie już drugi dzień! 
Przesyłam Wam zatem ciepłe promyki :)



4 komentarze:

Ines pisze...

piękna wymianka :D kurcze po co oglądam słodkości z rana:D

Ewa pisze...

ale bogaaaaatooooo :) Dostałaś śliczności, a czekolada idealna dla Ciebie :)

Caro-ART pisze...

Świetna wymianka :) Pozdrawiam.

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful, thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, we have 4 prizes this month, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/