zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 21 grudnia 2011

Nalot kruszynek

Lub ZLOT, jak kto woli.. :)
16 maleńkich aniołków - 8 dziewczynek i 8 chłopców-
poleciało do klasy II w pewnej szkole w Milanówku :)
Były dodatkiem do zakładek, które zrobiłam dzieciom na gwiazdkę.
Były też niespodzianką, dlatego nie mogłam pokazać wcześniej.
Wiem, że dofrunęły całe i zdrowe więc prezentuję... :)








Całe stado pod przewodnictwem wychowawczyni- p. Jadzi :)

Pozdrawiam Trójkę Klasową, ściskam wszystkie dzieciaki i życzę Wesołych Świąt!!

U mnie w nocy spadł śnieg.. 
ale nie mogłam się przełamać i przyszłam do pracy w czółenkach... :) 
Nie wiem, czy dobrze, bo sypie nadal..... 

Pozdrawiam zatem śnieżnie i życzę udanej środy! :D

16 komentarzy:

Aga pisze...

piekne zlot anielski :) a sniegu zazdroszcze beda biale swieta :)

Zuzik pisze...

Ale produkcja!;-)
Piękne stadko!:-)

Anonimowy pisze...

dzieciaki będą uradowane! :)

Rękodzieło-art.pl pisze...

Cudne! Prawdziwa armia anielska:) U nas też od rana sypie oby na święta naprószyło czego życzę również Tobie:)

Ewa pisze...

Cudowne zastępy :) Oj sprawią na pewno masę radości :)
Zu, czółenka? O matko jedyna, ja od miesiąca śmigam w oficerkach :)

Sepia pisze...

Fajne stadko ci wyszło. Dzieci pewnie szczęśliwe!:)

Caro-ART pisze...

Śliczne aniołki :) Pozdrawiam.

Joanna pisze...

Śliczne aniołki :) Pozdrawiam

Ataboh pisze...

Ale zlot anielski, dzieci pewnie zachwycone!!!
Dziękuje za udział w moim candy! Pozdrawiam i spokojnych świąt życzę...

dom za końcem świata pisze...

Ale świetna zgraja!

Anula pisze...

Śliczne anielskie stadko:)

Kinia pisze...

super niespodzianka :) :) :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Wychowawczyni p Jadzia ;)
Śliczne stadko :)

Made by Aisia pisze...

Niezła gromadka, świetna niespodzianka:-)

Małgosia pisze...

Super wyglądają... to dopiero zlot anielski :)

dudqa pisze...

Sielsko i anielsko, cudne aniołeckzi