zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

środa, 7 grudnia 2011

Seasons Tweetings!

Generalnie staram się unikać angielskich napisów na kartkach..
Ale ten ptaszorek tak mi przypadł do gustu, że nie mogłam się powstrzymać... :)

Kartka choinkowo-ptaszorkowa... trochę kontynuacja poprzednich..
Robi się mała seria ;)
Zdjęcia robione rano.. niestety światło nie było najlepsze...

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i uśmiechy.. i maile :)
Odnośnie wczorajszego posta i Mikołajów/Gwiazdorów...
Pojawiają się bardzo ciekawe historie i widzę, że już wszystko zaczyna się mieszać..
Kto co w końcu przynosi i kiedy??? :D
U mnie (Wielkopolskie zwyczaje): 6.12 Mikołaj zostawia drobiazgi i słodycze w butach
24.12 Gwiazdor przynosi prezenty pod choinkę
Ale wyglądają chyba tak samo!! hehehe

Pozdrawiam cieeeepło!

13 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna :) Bardzo mi sie podoba :)
U nas jest tak samo jak u Ciebie z Mikolajem. 6go cukiereczek do buta wystawionego na paprapet a w Wigilie cos wiekszego pod choinka ale nadal od Mikolaja nie Gwiadora :)

Ines pisze...

superanckie .... kurcze gdzieś mam takie choineczki :D

Joanna pisze...

Śliczna :)
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Śliczna :)
Pozdrawiam

Scraperka pisze...

śliczna:)))))))

Asia-majstruje pisze...

U mnie tak jak u Ciebie. Pamiętam tylko że jeden jedyny raz w dzieciństwie prezenty Mikołaj przyniósł w nocy z 24/25 grudnia i w piżamach otwieraliśmy je z samego rana :) Bardzo fajny zwyczaj!

kamarek pisze...

Super kartka.

Klaudia/Kszp pisze...

Ptaszek rozbrajający :)) A cała kartka świetna, bardzo mi się podoba :)

Aida Domisiewicz pisze...

:) Super!!!

Natka pisze...

Piękna!

Lakuna pisze...

ładniutka

Unknown pisze...

urocza...)))

Ewa pisze...

Pięknie ćwierkająca karteczka :)
u mnie Mikołaj chował prezenty pod poduszką (to 6.12), ale od kiedy mam dzieci, to organizujemy spotkania z Mikołajem. A pod choinkę prezenty przynosi nam Dzieciątko. I zawsze pojawiają się te prezenty "magicznie" :)