zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 1 marca 2012

P P P


UPDATE:
DZIĘKUJĘ wszystkim dobrym duszom za odpowiedź i pomoc!
Wiedziałam, że mogę na Was liczyć!!!! :D:D:D
DZIĘĘĘĘĘĘĘĘKIIII!!!!!




... czyli Pomoc Pilnie Potrzebna...


Potrzebuję takich gałązek, jak na zdjęciu..
Nie mogę nigdzie znaleźć, a moje zapasy jakoś się skurczyły.
Może się nieco różnić kształtem i odcieniem, oczywiście.. ale głównie zależy mi, żeby była tak dłuższa, ale nie szeroka.. no, zresztą same wiecie..

Jeśli któraś z Was ma lub ma wykrojnik.. albo wie, gdzie kupić... to poproszę o info.
Będę OGROMNIE wdzięczna.

A tymczasem, ogłaszam przerwę w nadawaniu.
Szykuję się do parapetówki nr 1. W międzyczasie zaproszenia i kandyzowane paczki.. na nic innego nie starcza mi czasu... :(

Udanego weekendu!!!

6 komentarzy:

dudqa pisze...

W sprawie wykrojnika nie pomoge, udanej zabawy i miłego wypoczynku

Ewa pisze...

Nie mam wykrojnika - dostałam kilka takich gałązek od Asi z Kartkowego Zacisza.
A parapetowa niech huczna będzie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ja pomogę :)
Adres znam.
Udanej parapetówki :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Gdybyś jednak tak bardzo go ukochała to jest np tutaj :)
http://www.scrappasja.pl/index.php?p2897,wykrojnik-galazka-lr0150
Nazywa się:
Marianne Design Creatables Die Branch Forest LR0150

Joanna Wiśniewska pisze...

ps. oczywiście "chwilowy brak towaru" ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=571

tu jest :)