zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

czwartek, 19 kwietnia 2012

Mój pierwszy

ALBUM!!

W całości zrobiony przeze mnie. Jestem z niego bardzo dumna, choć widzę niedociągnięcia.
No, ale jak na pierwszy raz, to myślę, że poszło całkiem nieźle.

Album Komunijny dla chłopca. Miał być niebieski, ale wyszedł niebiesko-zielony. 
I taki mi się właśnie podoba :)

Uwaga, będzie duuuużo zdjęć!!!

Okładka:

  
I karty... :


















Tył:



Całość w większości ubrałam w papierki UHK, ale jest też Wycinanka i kilka no-namów. 
Elementy sklejkowe również z Wycinanki.

I co? może być?
W planach jest następny - tym razem dla dziewczynki. Będzie różowoooo!! :D

Poza tym u Zu:
1) w pracy dwutygodniowa zadyma. Ale radzę sobie ;)
2) Stan zdrowia Taty poprawia się, w tej chwili jest w szpitalu rehabilitacyjnym.
Dziś już chyba mogę napisać, bo przechodzi mi to przez gardło (palce):
Miał bardzo rozległy udar mózgu. Niestety pomoc nie przyszła od razu, co jeszcze pogorszyło sprawę. Prawą stronę ciała ma sparaliżowaną, uczy się od początku chodzić, mówić... Ale mówi coraz więcej, ćwiczy, walczy... My też walczymy.
Ale wsparcia potrzebujemy nadal więc nie puszczajcie tych kciuków jeszcze... ;)
3) Mama jest bardzo dzielna. Jestem z Niej dumna. :)
4) Moje opóźnienia wymiankowo-kandyzowane nadrabiam systematycznie. I mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu wszystkie paczki trafią w odpowiednie łapki.
5) Za oknem słonko. Wiosna się rozpędza.  


Dziękuję wszystkim za odwiedziny, miłe słówka, za wsparcie i za jestestwo po prostu.
Ściskam Was ciepło i życzę udanego czwartku! :)

14 komentarzy:

Ewa pisze...

Brawo Zu!! Wielkie brawo! Album jest śliczny, odwaliłaś kawał dobrej roboty :)
a powiem Ci jeszcze, że i u mnie plan podobny - też komunijny i dla chłopca, i też uhk-i czekają na ciachanie :)

Wiosenki w serduszku :*

dudqa pisze...

Album bardzo ładny, pięknie wkomponowane elementy dekoracyjne i nie przesadzony! Bardzo ładniejuż niemoge się doczekać kolejnego. A dla taty duzo zdrówka i pozytywnej energii

Lilka pisze...

album wygląda super! wcale nie widać, że to pierwszy raz!
Życzę zdrowia dla taty! Wiem co piszesz, bo mój tata jest po dwóch zawałach :( A teraz czuje bardzo dobrze i nawet opiekuje się moim synkiem(2 latka) kiedy jestem w pracy. także na pweno będzie dobrze, trzymaj się :O)

Caro-ART pisze...

Cudny album :)
Zdrówka dla Taty i trzymam kciuki nadal..

Aida Domisiewicz pisze...

Wyszedł perfekcyjnie!!! świetne kolory!

sikorka pisze...

Album REWELACJA!!! Ładnie skomponowane kolorki. Mam pytanie, czy używałaś gotowej bazy albumu, czy sama bindowałaś? Pytam , bo nie mam bindownicy ;)

A to co dzieje się u Ciebie w życiu prywatnym świadczy o tym , że jesteście WSPANIAŁĄ RODZINĄ! Życzę dużo sił i cierpliwości ... bo miłość już macie !!!

Magda pisze...

Zu, trzymam kciuki!
Album swietny, teraz czekam na rozowy ;)

Lore Art pisze...

Cieszę się bardzo, że się podoba! Oj wyczekuję paczuszki, wyczekuję! Albumik piękny, a za Tatę będę nadal trzymać kciuki :))

Art by Laura pisze...

jest śliczny!!

Domcia pisze...

piękne papiery, z których tylko piękne albumy i kartki wychodzą!

Maremi's Small Art pisze...

Album wspanialy :) jestem pod ogromnym wrazeniem. Badz silna, nie poddawaj sie, po odplywie jest zawsze przyplyw a spawy przybieraja inny, lepszy bieg.
Sciskam

Asia-majstruje pisze...

Album bardzo ładny! A Tobie i Twojej Rodzinie życzę wszystkiego dobrego i trzymam kciuki :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Album wyszedl Ci pieknie, jest bardzo ladny :) Aniolek na dzisiaj bardzo sloneczny :) Ma piekne imie :) Pisze troszke z opoznieniem. Kartki Klaudii rowniez bardzo lubie, Twoja wyszla swietnie :)
Zycze Twojemu tacie szybkiego powrotu do zdrowia, Twojej mamie i Tobie duzo wiary i sily.
Milego dnia, A.

dom za końcem świata pisze...

Śliczny album! Dopiero teraz dotarłam do tego wpisu. Cieszę się, że z Tatą już coraz lepiej. I że Ty jesteś taka dzielna, Zu! Kciuków nie puszczam, teraz musi być tylko lepiej!