zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 28 maja 2012

U_3

W ubiegłym tygodniu odbyło się kolejne spotkanie Uscrapowanych z Kłodzka i okolic.
Udział wzięły: Ania, Monika, Martyna i Zu.

Naszym sponsorem, który okazuje się być najlepszy i bezkonkurencyjny jest:
http://theminiart.pl/
http://theminiart.pl

Tym razem dostałyśmy takie oto materiały:

(piszę "Tym razem", bo na każde spotkanie dostajemy coś nowego!!!! :D )

 Po przywitaniach, dotykaniach i krótkim szkoleniu z Big Shota, zajęłyśmy się naszym menu.
Temat: Radość.
A na pierwszy rzut poszedł radosny magnes trinchies:
Góra od lewej: Ania, Zu, Dół: Monika, Martyna

 Punkt drugi- danie główne, czyli scrap według mapki:
Zu, Martyna; Ania, Monika

W międzyczasie powstało trochę twórczego bałaganu...
 (Nie wiem, jak to się stało, że na tym zdjęciu nie ma żadnej z Was!!!! ;) )

Kleimy, kleimy...

 Martyna... Tylko spokój... :D

No i punkt trzeci, składaczki.
Powstały dwie różne formy:
Koszule Martyny i Ani, a kwadraciki mój i Moniki.

Z materiałów sponsorskich powstały pamiątkowe zakładki:

 (Dzięki, Aniu, za zdjęcia :) )

Nie wiem, jak dziewczyny, ale ja zdecydowania czułam niedosyt po tym spotkaniu...
I miałam ochotę na dalsze klejenie :)

Bardzo dziękujemy sponsorowi, dziękuję dziewczynom za spotkanie, 
a Czytaczom za wytrwałość :D
Uściski poniedziałkowe!!!


10 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Witać, że bardzo owocne spotkanie :) fajne prace stworzyłyście.

dudqa pisze...

Gratuluje dobrej zabawy :)

Ewa pisze...

ależ twórczo spędziłyście czas :)
koszulę z krawatem też popełniłam swego czasu ;)
a najbardziej mi się podoba Twój uskrzydlony Tato :)

Anek73 pisze...

A ja się martwię, że przed nami już ostatnie spotkanie :(

http://anek73.blox.pl

sikorka pisze...

KOszule - rewelka!

Anabel pisze...

super pomysły i piękne wykonania :)

Pauliś pisze...

AAAAA no nie gadaj - ja z Ząbkowic jestem:D haha jaki ten świat mały;)

Pauliś pisze...

to niesamowite i jeszcze to samo miasto:D WOW to jak wygrana w totka:) Pewnie że chętnie dołączę do spotkań.

Boei pisze...

Uwielbiam takie spotkania;)
Piękne prace:)

Lilka pisze...

piękne prace poczyniłyscie!