zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 4 czerwca 2012

15 Rzeczy

czyli projekt Lejdi

Oto zawartość kopertki, którą dostałam od Pauliny:

Przyznam, że stworzenie scrapa z tych wszystkich elementów nie było dla mnie łatwe.
Zwłaszcza, że to dopiero mój scrap numer 2....
Myślałam, myślałam... i powstało coś takiego:

I kilka zbliżeń:



Zdjęcie kameleona autorstwa mego :)

Bardzo dziękuję Lejdi za zabawę, a Paulinie za ciekawy zbiór scrapowych dodatków :)

Poniedziałek pochmurny, deszczowy i chłodny.
Zaczął się krótki tydzień, co powinno w poniedziałek jakoś mobilizować do działania, 
ale ja rozruszać się nie mogę. Może nie ma sensu po prostu... ? :D

Weekend w domu minął zdecydowanie za szybko.
Tato pięknie odnajduje się w nowej-starej domowej rzeczywistości.
Wczoraj zszedł po schodach do ogrodu, obejrzał wszystkie swoje ukochane roślinki, sprawdził jak się mają. Dzielnie towarzyszył nam przy remontach ogrodowych wypytując o każdy szczegół. 
Jestem z Niego dumna. :)
A Mama jest mistrzynią świata....

6 komentarzy:

Ewa pisze...

Ja na razie do scrapa podchodzę jak pies do jeża ;))
Twój bardzo mi się podoba!

Też mam problem z rozruchem, aktualnie druga kawa - ale chyba trza się zmobilizować ;)

A Twoi Rodzice to Mistrzowie nie tylko świata - wszechświata raczej :)

Caro-ART pisze...

Zu po kolei:
Lo świetne :) fantastyczny pomysł z tym kameleonem
rozruch też jakos ciężko mi dziś przychodzi
cieszą takie wieści z domowego podwórka :)
Pozdrawiam

dudqa pisze...

Bardzo fajny, super że Twoj taka radzi sobie tak dobrze, oby tak dalej :)

Maremi's Small Art pisze...

fajowe :)

Alexandra pisze...

Fajnie "ugryziony" scrap :) ja do swojego za mocno się czaję :D

Brawo za dobre wieści :)

Alexandra pisze...

Fajnie "ugryziony" scrap :) ja do swojego za mocno się czaję :D

Brawo za dobre wieści :)