zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 10 września 2012

Lubię

.. robić "Miniaski"
To bardzo wdzięczne anielinki, które zawsze można dołączyć do kartki, jako podarunek :)
Tym razem pokażę Wam trzy, które upiekłam już jakiś czas temu. Wrzuciłam je do piekarnika zaraz po zrobieniu pizzy i dzięki temu złapały piękną, "nadmorską" opaleniznę :D
 Ta była nad Bałtykiem :)
 Ta anielinka wróciła z Włoch:
 Opalenizna znad morza Czarnego... :D
 I wszystkie razem. Środkowa ma parcie na szkło........
 Wszystkie trzy pakuję i wysyłam OLI, która organizuje pomoc dla Basi.


Poniedziałkowy poranek należał do ciężkich. 
Osłabienia i "niechceniasię" nie dało się w weekend wypędzić, choć było raczej pracowicie.
Mam nadzieję, że da się to wszystko jednak ogarnąć i przezwyciężyć.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słówka.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego i słonecznego tygodnia :)

12 komentarzy:

Kinia pisze...

u mnie też był ciut ciężki ten poranek ;)
a dziewczyny nadmorskie anielskie są super ;)

Caro-ART pisze...

Śliczne te Aniołeczki :) Pozdrawiam.

dudqa pisze...

Ah cudne są :)

Boei pisze...

Piękne!
Również udanego tygodnia życzę:)

Home on the Hill pisze...

Ale one są cudne:) I zabawne takie, ślicznotki prawdziwe:)

Home on the Hill pisze...

Ale one są cudne:) I zabawne takie, ślicznotki prawdziwe:)

JoLis pisze...

witaj:) a tu znów pięknie aniołeczkowo:):)
Pozdrawiam niebiesko :)

Dwa Słońca pisze...

Hej! Chyba jesteś częściej na swoim blogu niż na fejsie;) dlatego piszę tu :) Napisz mi proszę, kiedy wysłałaś przesyłkę, bo martwię się, że gdzieś mogła utknąć. Pozdrawiam :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczne są :)
Miłego wieczoru i całego tygodnia :):)

czary mary z materiału pisze...

śliczne aniołki :)Pozdrawiam :)

Ala M. pisze...

nieziemskie aniołki!

Ewa pisze...

przepiękne słoneczne maleństwa :)