zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

wtorek, 26 lutego 2013

Pobawimy się?

Monika zaprosiła mnie do zabawy SIEDMIU WSPANIAŁYCH. 
Pomyślałam, że to dość ciekawa zabawa, zmusiła mnie do myślenia o facetach,
 którzy JAKĄŚ rolę w moim życiu odegrali... 
Swoją drogą, ciekawe, że taka zabawa pojawiła się na chwilę przed Dniem Kobiet... :)

Zasady zabawy:
 1. Wymieniasz 7 Twoim zdaniem najwspanialszych panów (nie gra roli, czy cenisz ich za piękną buźkę, czy też za jakieś inne przymioty, grunt, żeby Tobie się podobali; 
mogą być aktorzy, postacie animowane - byle płeć męska :)
2. Uzasadniasz przynajmniej jeden wybór (dlaczego ten, a nie inny pan). 
W miarę możliwości wstawiasz fotkę albo filmik.
3. Piszesz, w jakiej kolejności tworzysz swoją listę Wspaniałych.
4. Zapraszasz do zabawy kolejną osobę.

No to do dzieła:
1. Mój MĄŻ. Człowiek, który pomógł mi uwierzyć w siebie. Najbardziej optymistyczna osoba, jaką znam. Nigdy w życiu nie czułam się tak bezpieczna i kochana, jak przy NIM...
  
2. John. Dużo już o Nim było. Uwielbiam... :)

3. Forrest Gump. Był czas, kiedy oglądałam ten film codziennie. 
 Tom Hanks powinien dostać medal...

4. Elvis. Był, jest i będzie KRÓLEM. Dawno temu mój tato przywoził mamie płyty z Niemiec.
 Musieliśmy mieć umyte ręce, żeby je obejrzeć....... ;)
... no i ta ładna buzia.... ;)

5. Bob Geldof. Postać niezwykle ciekawa. Uwielbiam go za wszystkie akcje  i Jego sposób opowiadania...

6 Wojtek Mann - komentarz zbędny :)
7.  I z siódemką mam problem. jest kilku aktorów, których lubię, cenię za jakąś rolę.. Kilku grajków, poetów, wierszokletów.. ale jakoś żaden się nie wyróżnia.. 
Mogłabym o tacie, bracie, bratanku.. Ale zostawiam tutaj wolne miejsce... :)

Generalnie nie lubię takich opisowych blogowych zabaw, ale ta naprawdę przypadła mi do gustu.. 
Dlatego podaję ją dalej. Do zabawy zapraszam...
Brujitę i Olę  

Ale chętnie poczytam o innych wspaniałych mężczyznach..
Kto ma ochotę, może rozpisać się w komentarzu :D

A tymczasem za zaglądanie dziękuję, za komentowanie i za jestestwo.
Życzę pogody ducha i pogody (dobrej) za oknem. I niech te mgły opadną... :D

4 komentarze:

Caro-ART pisze...

Faktycznie ciekawa zabawa :) Pozdrwaiam

Ataboh pisze...

Z przyjemnością poczytałam... ale sama ... chyba nie dziękuję.

Brujita pisze...

ojjj...
znów trzeba myśleć ;-)))
Pomyślę... ale nie dziś... jutro ;-)))
Pozdrawiam cieplutko

franki.ok pisze...

fajna zabawa...w czwartek się na nią skusze z ochotą bo do jutra mam urwanie...