zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 25 lutego 2013

Życiowe wędrowanie

Tak się złożyło, że oba wędrowniki (które dostałam) są w podobnym temacie...
Pierwszy: Życie to... SURFING, według Myzlovitz i Zu.. :)
 


Drugi, również w temacie życiowym, ale za to ma tutaj dominować KOLOR.
No to proszę :)
 

Wędrowniki poleciały w dalszą drogę.
A ja z niecierpliwością czekam na następne :D

No, to już ostatni zaległy post. 
Od jutra SAME NOWOŚCI :) Lepione! :)
Bo do kartek jeszcze jakoś zasiąść nie mogę. 
Przerażają mnie te pisanki u Was na blogach. Ja naprawdę NIE NADĄŻAM!!!
 
Spokojnego startu w nowy tydzień Wam życzę :)

7 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Super wpisy :)

Ataboh pisze...

Świetnie dokonujesz tych wpisów... fajnie podchodzisz do tematów.

Brujita pisze...

za każdym razem kiedy wizę taki wpis to..zazdroszczę wędrasi i pięknych wpisów ;-)))

Boei pisze...

Ale pomysłowo!!!

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne wpisy :)) Ja jeszcze nigdy się nigdzie nie wpisywałam, Twoje są wspaniałe!

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Świetne pomysły :)
Pozdrawiam i zapraszam na Candy :)

Kasia pisze...

Fajniutkie wpisy! :)