zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Trzy kolory

Czyli odmienione wyzwania Scrapujących Polek.
Może i dobrze, że odmienione, bo będzie większa szansa na wykonanie prac ;)
Oto pierwsza: scrap według wytycznych Berberis.
Motyw przewodni: trzy kolory, z czego dwa to czerń i biel.



Piękne, koślawe przeszycia, robione póóóźnym wieczorem, ku wielkiemu zaskoczeniu mojego kota.. Nie mógł się nadziwić, że moja stopa wydaje takie odgłosy... ;D
Pasta strukturalna, koraliki, ciutka embossingu... i już.
Mnie się podoba. A Wam? :D

A weekend był miły, słoneczny, cieplutki... chwyciłam trochę słonka, co mnie bardzo cieszy.
Dziś słońce nieco przygasło, ale mam nadzieję, że się wkrótce przebije.
Czego i Wam życzę!! :)

4 komentarze:

Caro-ART pisze...

Świetny scrap :)

Katka pisze...

Stonowane kolory, ale Lo naprawdę śliczne :)

Alexandra pisze...

Piękny!!!

Kasia pisze...

Bardzo fajny scrap! Bardzo podobają mi się na nim serduszka :)