zuzAnioły

"Aniołów nikt sobie nie wymyślił. Są starsi od Adama i Ewy."

Ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 18 listopada 2013

Gwiazdka

..Coraz bliżej. Zwykle o tej porze roku jeszcze staram sie unikać tematu (choć pierwsze prezenty już kupione), ale ten rok jest jakiś inny. Nie mogę się opanować!! 
Najchętniej już wyjęłabym wszystkie dekoracje i zaczęła stroić dom. 
Bardzo już jestem " w klimacie" choć kartka nie powstała jeszcze ani jedna...
Za to lepię na potęgę!! jakbym zwariowała!!
Oto kolejne solniaki, tym razem gwiazdkowe. 
I maleńkie gwiazdki (rozsypane), które będą częścią opakowań prezentowych :)






A teraz formalności.
Poniżej podaję pary wymiankowe.
Mam mały poślizg, bo czekałam jeszcze na informację od jednej spóźnialskiej.
Nie dostałam więc będę miała dwie pary.
Adresy roześlę Wam jeszcze dzisiaj, mailowo oczywiście :)
Diana - Zu
Moje Drogie, zachęcam do odwiedzenia bloga swojej pary. Zapoznajcie się z nimi, z tym, co lubią. Oczywiście, możecie się kontaktować, podpytać. Sprawmy, aby prezenty były naprawdę gwiazdkowe i piękne :) Na przygotowanie macie cały miesiąc, ale w razie jakichkolwiek problemów BARDZO PROSZĘ O INFORMACJĘ.
No, to do dzieła!! :D

10 komentarzy:

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Ale u Ciebie wysyp aniołów :) Pięknie :)

bosastopka pisze...

Prześliczne! Stonowana ale jak zwykle urzekająca kolorystyka :-) Ja jakoś Świąt w tym roku nie czuję :-( To pewnie przez to, że tym razem kojarzą mi się z innym wydarzeniem, na które czekam ze strachem i niecierpliwością :-))))
Pozdrawiam cieplutko!

Stara Pracownia pisze...

Piękne anioły:-) Ja zaczęłam gromadzić prezenty od października. Mam w szafie półkę z indyjskimi szalami, przed którymi stoi już sterta i czeka na zapakowanie:-)

Katka pisze...

Śliczne są te aniołki, bardzo mi się podoba, że ich kolor jest taki stonowany :)

Anonimowy pisze...

Śliczne anioły, bardzo starannie wykonane i piękne karteczki :)

Unknown pisze...

Ależ anielskie i ulotne anioły. Takie rozmarzone:-)
Dziękuję za losowanie wymiankowe:-)
Do szykowania paczki niebawem się zabiorę:-)
Pozdrawiam ciepło i serdecznie:-)

czary mary z materiału pisze...

Ja tez juz zyję świętami:)Aniołki są śliczne:)

Dusia pisze...

Wniosek jest jeden Jesteś moim świętym mikołajem więc cieszę sie bardzo pozdrawiam Dusia

Monika pisze...

Jak by nie było, święta już za miesiąc, przeleci jak z bicza strzelił. :-) Piękne te anioły w koronkach.

Lilka pisze...

Cudne Anioły, klimacik świat udziela się :O)